KRUTĚ BOLESTI

 V záložním blogu, který se jmenuje Strom radosti - dříve spíše Strom bolesti

 se svěřuji se svými šílenými bolestmi, které mne postihly 9. ledna 2024 a den

ode dne se jejich počet názvově rozšiřuje. Každý doktor k tomu přidá nějaké

své  moudro. Ale nikdo z nich nedoporučí, jak je zmírnit.

Kdybych měla jen jednu bolestivou oblast v těle, ale já jich mám tolik,

že je ani nelze dopočítat. 16. ledna mi bylo sděleno, že bolesti uší, krku,

zubů a další jsou od zánětu trojklanného nervu.


 Červený, žlutý a šedý pruh na hlavě jsou místa velmi

bolestivá. Léky žádné nemohu a tak si dávám obklady.

K tomu, aby to nebylo jen tak mě byl diagnostikován  blok krční páteře.

Taky lahůdka.

A abych si nepěstovala bolesti jen u hlavy, tak od soboty 19.1.

mne bolí, škubavé bolesty otevřeného bercáčku.

Kdysi Mgr. Lenka z II.interny chtěla znát jak silná je ta

bolest a tak na stupnici 1 - 10 bych to odhadla na devítku.


otevřená rána je vedle kotníku a kolem papírová kůže.

Dávám si na to gel a mokré krytí a snažím se nohou pohybovat.

Nejlepší by bylo chodit, ale nějak mi to nejde, nemohu došlápnout.


 Nejlepší by asi bylo nechat se vystřelit do nebe nebo na Mars.

Léky na bolest nemohu kromě paralenu žádné a ten nezabírá.

A tak si to vypisuji s nadějí, že třeba se to taky zmírní.

Někteří moji známí říkají, ale to zvládneš, horší by bylo kdybys měla

něco jiného.

Nevím, co tím myslí. Už nyní se to nedá zvládnout.

Ale ta bolest zřejmě způsobila, že jsem asi po měsíci spala

od 20 hodin do 7:30 druhého dne. Ale jen jsem se probudila,

tak se bolesti v plné míře ozvaly.

Komentáře

  1. To je nepříjemné. Otevřený bercák měla po léta má babička. Zánět trojklaného nervu mě také postihl, vypadávala mi polestí i sklenka s čajem. Lékař by vám měl provést CT vyšetření, nebo magnetickou rezonanci. Už asi 20 let netrpím migrénami, jako před tím. Hroznou bolest hlavy jsem zaznamenal před 3 léty, ale to mi praskla výduť na mozkové tepně. Zřejmě kdybych si nezavolal záchranku, tak už tu nejsem. Přeju hlavně zdraví.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

RANNÍ KÁVA

TAJNÁ ZPRÁVA